Sep 13, 2010

New Year, New Gig, New Dilbert!

I started a new job today, and it's going to be awesomely intense. I can't say much about it exactly, other than that I'm a Social Media "Intern," and my work is massively cut out for me (and I am crazy stoked). And now? I give you Dilbert.


:)

8 comments:

Elianah-Sharon said...

OMG that was our last staff meeting verbatim!!! LOL Kol hachavod sweetie!!!!

Christopher Darrin Horn said...

LOL, Yay! Love Dilbert. Yep, looks like a meeting that would occur where I work, LOL!!

Tzach M. P. said...

Nice comic, hehe.

I began a new gig today too for application programming at a large marketing company.

Good luck for you endeavors!

Suburban Sweetheart said...

A great comic - hope your first day went better than that!

The Notorious R.A.V. said...

...And you are gonna be GREAT!

sheldan said...

Let's see...

You can't do your job at work...

You can't do your job at home...

You can't do your job anywhere else...

Don't you love jobs like Dilbert's?

Rivki said...

Haha - cute comic! Hatzlacha at your new job!

Jewish Music said...

ks'ivah v'chasimah tova enjoy your new job!

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes Powered by Blogger | DSW printable coupons